hadi ben haksızım diyelim digerleridemi haksız ? neyin savunmasını yapıyorsunki madem firmayı tanıyorsun madem güveniyorsun söylersin gelsinlerde kendilerini savunsunlar hersey ortaya cıksın ben burdayim sözleriminde arkadasindayim gayri ciddi ne oldugu belirsiz insanlarin pesinden daha fazla kosmayacagim