Bela okicam sonunda az kaldı yani. 2 aylık ödeme yaptık, cpanel lisansı yok, adam destek ticketlarına cevap vermiyor, bir ton sitemiz kendisinde mevcut. telefonu açmaz, kafasına göre kapatır. yaptıgım ödemeyi geri alamazsam kendisinin yakasını bırakmicam.