ya ben anlamadım millet.. şimdi arkadaşa öner, bir arkadaşa sağ tıkla yeni pencerede aç, sonra kodu adres çubuğuna yapıştır yaptım. sonra devet göndere tıklayınca gitmişmi oluyo yoksa başka bişe mi yapacam?