@yilyum28

doğrudur artık sağlamdır ama geçmişde yaşadığımız bi kazadan dolayı bi anticilik oldu bende. bu arada aracın gayet güzel yakmış şuan ne yakıyo acaba ölçtün mü hiç?
Şimdi de aynı yakıyor, benzinde 5.5-6lt/Benzin arası ve şehiriçi ağırlıklı, doğa şartlarından da engebeli arazi(Bolu dağı etekleri-şu anda kar var dışarıda

)
Gaz da en fazla 7.9 yaktı 100kmde, ama 120km sabit hızla gittim otobanda, ondan oldu(4 kişi ve bagaj tam dolu).