yilyum28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
****** hiç güvenli değil, kasa büyük duruyor ama korumuyor. Yakıtı da biraz fazla.
Ford Escord Crash Test 1999
bende tam onu diyecektim

yakıtı pek az denmez ama klimalı 99 clx 1.6 zetec motorlu alınabilinir 9liradan fazlası o arabaya haramdır bence. lpg ile sorun çıkartmıyo ve az yakıyo kullanan tanıdıklarım var. koltuk + kapı içi + tavan döşemeleri kronik sorunlu çürüyor döşemecide yaptırılır sorun olmaz ne kadar para gider bilmiyorum. parçaları o kadar ucuz ki yan sanayisi bile orijinalinden pahalı ciddi diyorum misal 500liraya neredeyse aracın her parçasını değiştirebilirsiniz. yere biraz yakındır, sürüşü zevklidir ama güvenlik konusunda bu aracın direkleri yetersiz kalıyor yani şasesi zayıf. açıkçası düşünülebilinir.


renault grubuna yorum yapmıyor ve sevmiyorum ayrıca çamurluğu plastik olan araçdan ne beklenir diyorum..