Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Domain alınmıştır teşekkür ederim, yukardaki yorumumu dikkate almayın ok.net gerçekten müşterilerini madur eden bir firma, gecikmenin senle hiçbi alakası yokmuş, ufak bi işlem için bile günlerce bekletebiliyormuş =) + itrader ini veriyorum. Hayırlı satışlar.