Softlayer baya bir önce bu uygulamayı başlattı. Ki birçok verimerkezide artık icmp,udp şeklinde çıkışları routerda yakalıyor ve dışarı çıkarmıyor. Tabiki ip bazlı çıkışı engellemek yeni türeyen tüm exploitler için kalıcı çözüm getirecektir.