Konu
Natro hakkında düşünceleriniz ?
10-12-2010, 06:19:45
#4
Nativity
Linuxları olmadığı için .htacess çalıştıramazsın. bunun dışında hostingini kullanıyorum + Domainlerim orada. kesinlikle servisleri harikadır. Canlı desteği olsun, hizmet kalitesi olsun, uptime olsun. Tavsiye ederim.