duygugemisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Raziye diye bir sevdiğim vardı ama olmadı sanırım tek taraflı sevdim. Alırdık şimdi ne güzel kurardık bi site. Ya da alıp ***** site mi açsam
aahhah baya baya sevmişsin sen ya helal valla