elinde daha düşük kofigürsayonlu makinesi olan arkadaşlar (rack yada atx) bana da pm atarlarsa sevinirim, 3 yada 4 adet alınacaktır.

{EDIT}Donanımlar satın alınmıştır{/EDIT}