Konu
Donanim Satin Alinacaktir ! Sifir / 2. El
09-12-2010, 13:00:45
#4
bm_ys
elinde daha düşük kofigürsayonlu makinesi olan arkadaşlar (rack yada atx) bana da pm atarlarsa sevinirim, 3 yada 4 adet alınacaktır.
{EDIT}
Donanımlar satın alınmıştır
{/EDIT}