ezoryak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayır. localhostta denemek isterseniz bedava, sunucuya yüklediğinizde lisans iser. lisans fiyatı da sadece 68 TL

Allah'tan Adana'lı değilmişim, yoksa 1 liradan satmak zorunda kalırdım
Download yazısını görünce bedava sanmıştım