kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu tema bedava mı
hayır. localhost'ta denemek isterseniz bedava, sunucuya yüklediğinizde lisans ister. lisans fiyatı da sadece 68 TL

Allah'tan Adana'lı değilmişim, yoksa 1 liradan satmak zorunda kalırdım