Konuyu tümüyle okusaydınız anlardınız neyse yeniden yazayım:
Uyarı:
Devralınmışlar yazmasın.
Yer sağlayıcı belgesi olmayanlar yazmasın.
Verimerkezi Amerika dışında olmalı.
Vergi levhası bulunmalı.
bizim firmaızı kimse devir almadı biz 3 adet firma devir aldık hiçbir müşteriyi madur etmedik firma aldığımız için biz memnunuz su anda bir çok kişi maduriyetten kurtuldu
yersağlayıcı belgemiz 1819 sitemizde mevcuttur
veri merkezimiz sadece Hollanda baska yer ile calışmıyoruz su anda 7 suncu mevcut ödemeleri yıllık yapılmaktadır
vergi levhamız mevccuttur dilerseniz yazabilirim
Dip not : Türkiye'de hakkında şikayet olmayan nadir firmalardan birisiyiz
bir araştırma yapabilirsiniz
buyurun
https://www.r10.net/turk-hosting-firm...gorusleri.html https://www.r10.net/nasil-bilirsiniz/...ilirsiniz.html