Konu
Jenerik (.NET) gidiyor!
06-12-2010, 21:44:31
#4
Rudeboy
DelipoyrazNET adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
zamanında bu domaini almak için iletişime geçmiştim sizinle satmamımstınız
hayırlı satışlar
teklif vermeyecektım ama dayanamadım :d
10 tl
Teşekkürler. 10 TL ile devam ediyoruz.