r10ticaret@hotmail.com hesaplı üye tarafından yapılan anlaşmaya göre bunda 1 ay önce kadar textlink aldık ama arkadaş parayı alınca su koyverdi ve son görüşmemizdeki msn konuşmaları şu şekilde;

hakkı şahin:hocam mrb
daha önceden link vermiştik
size

Teksaslı Onur:
evet

hakkı şahin:
linkler piyasada yok
neden?

Teksaslı Onur:
1.5
ayı
geçti
hocam

hakkı şahin:
3 aylık anlaştık
google dada göremedim

Teksaslı Onur:
biLmiyorum hatırLamıyorum format attım şuan elimde hiç site yok bir kaç güne ayarlıyınca eklerim ok ?

hakkı şahin:
sizin çalışma sisteminiz bumu

Teksaslı Onur:
hocam
bkaın
işim gücüm var
şuan

hakkı şahin:
ok

Teksaslı Onur:
ayarloynca
ekleriz
işte

hakkı şahin:
r10 da konuyu açıcam ama
söyliym

Teksaslı Onur:
açın
ekliycektim ama sizden adam olmaz
engel
+
delete[/I][/B]
ve arkadaş msn den engelledi beni Bumudur arkadaşlar ticaret ahlakı yorum lütfen