r10ticaret@hotmail.com hesaplı üye tarafından yapılan anlaşmaya göre bunda 1 ay önce kadar textlink aldık ama arkadaş parayı alınca su koyverdi ve son görüşmemizdeki msn konuşmaları şu şekilde;
hakkı şahin:hocam mrb
daha önceden link vermiştik
size
Teksaslı Onur:
evet
hakkı şahin:
linkler piyasada yok
neden?
Teksaslı Onur:
1.5
ayı
geçti
hocam
hakkı şahin:
3 aylık anlaştık
google dada göremedim
Teksaslı Onur:
biLmiyorum hatırLamıyorum format attım şuan elimde hiç site yok bir kaç güne ayarlıyınca eklerim ok ?
hakkı şahin:
sizin çalışma sisteminiz bumu
Teksaslı Onur:
hocam
bkaın
işim gücüm var
şuan
hakkı şahin:
ok
Teksaslı Onur:
ayarloynca
ekleriz
işte
hakkı şahin:
r10 da konuyu açıcam ama
söyliym
Teksaslı Onur:
açın
ekliycektim ama sizden adam olmaz
engel
+
delete[/I][/B]
ve arkadaş msn den engelledi beni Bumudur arkadaşlar ticaret ahlakı yorum lütfen