Valla şaştım kaldım.İlk postu okudum bravo dedim ardından gelen postlara bakınca konunun nereden nereye geldiğine şaşırdım.Arkadaşım başarılar.İnşallah düzenli ödeme alırsın.Şimdi ilk posta dönüp tekrar gözden geçireceğim konuyu.Bilgiler için teşekkürler.