Konu paylaşımdı arkadaş kendince kazanç rehberini vermişti saolsun şimdi kim kaç para alıyo yarışına döndü
konu gereksiz yere başka yerlere çekilmiş sanki..arkadaş kendince elde ettiği başarıyı burada paylaşmış ve anlatmış..ortada kurallara aykırı birşey zaten yok..herşeye teorik olarak bakılırsa işin içinden çıkılamaz zaten..biraz mantık ve somut düşünmek gerekli..sistemde yalan yanlış bir durum yok bence ve ödeme almış..bundan sonrada ödeme almaya devam edicektir..
Teşekkür ederim yorumlarınız için. Gereken kişiler report edilmiştir.