M6K dostum bence reportla konuyu kitlesinler. B.ku çıkmaya başladı çünkü
Adam sanki siteyi satıyor. Millet belge istemiş.
Wikileakse bakın.
Hocam onların amaçları da bu değil mi zaten

Ama ben isterim ki, konunun ilk postunu, AdSense sıkıntısı olan arkadaşların okuyup, onlarında bu konuda bilgisi olmasıdır.