duygugemisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
M6K dostum bence reportla konuyu kitlesinler. B.ku çıkmaya başladı çünkü

Adam sanki siteyi satıyor. Millet belge istemiş. Wikileakse bakın.
Hocam onların amaçları da bu değil mi zaten Ama ben isterim ki, konunun ilk postunu, AdSense sıkıntısı olan arkadaşların okuyup, onlarında bu konuda bilgisi olmasıdır.