free olduğu içinmi

5 kuruş etmez bende kurdum 1 hafta kullandım ubuntu - edubuntu - Kubuntu- Pardus hepsinin orjinal cd leri var ama linux piyasası iç açıcı değil
Kullanmasını bilmiyorsan tabiki berbat gelir
Ubuntuda 4 çalışma ortamı (arttırılabilir) oto driver yükleme, kolay program kurulumu, geany editör ile php işlerinde bayağı zaman kazandırıyor. Keşke biraz inceleyipte konuşsaydın