Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
elimde saw I - II var,
Orjinal, sadece jelatini açılmış hatta cd yi takıp izlemedim bile dvd playerım bozulmuş zaten zmanlada dvd almamaya başladım kısacası aldık duruyor köşede
turkce menulu fılan yanı turkıyede satılan dvd ler...