Prostavaryo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%100 katılıyorum. herkesin içerik çektiği botları kullanmak yarardan çok zarar getirir. ayrıca zaten o botlardan fayda görmeyenler ortalığa döküyor...
2 kuruş fazla verip, bireysel bot yazdırmak en iyisidir.