Konu
Reklam yerleşimi nasıl?
04-12-2010, 21:24:21
#5
kanisti
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Renk ayarlarını deneyerek yaparsınız da bence reklam oyutları pek iyi değil.Mesela headere 728*90 çok güzel gider.Ayrıca yan tarafa da 336'lık kare reklam iyi gider.....