Galiba reklam altındaki url lere ıklayınca ayrı, reklam başlığına tıklayınca aynı pencerede açılıyordu bu zor bir soru çünkü kimse kendi reklamlarına tıklamıyor.Kendi reklamına tıklamayınca diğer site reklamlarına tıklamayı ble unutabiliyor