şu anda okadar gaz almış durumdaki ts taraftarı fiyat farketmez yinede alırlar eminim

pek böyle sezon yaşamadıkları için oldukça ateşli durumdalar haklılar ama
arkadasim kasinma oyle sezonlara alisigiz biz merak etme sen fesatligin luzumu yok. daha once olimpiyat stadinda kac kere mac yaptiysak fiyat sorun olmadi hic 3 sezon oncede doldurmaya calistik baya kisi oldu simdide. Oyle gaz filan degil nerede olursa olsun takimimiz destege devam. kendi isine bak sen.