Konu
Reklam yerleşimi nasıl?
04-12-2010, 15:02:21
#3
AhmetxAksoy
BiMaster006 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
iyi değil desem kızarmısın bana renk tonu yerleşim olmamış hocam
yok estağfurullah hocam ne kızması konuyu açmamda ki amaç önerileri almaktı.eki nasıl renk tonu kullanmalıyım ?