BiMaster006 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi değil desem kızarmısın bana renk tonu yerleşim olmamış hocam
yok estağfurullah hocam ne kızması konuyu açmamda ki amaç önerileri almaktı.eki nasıl renk tonu kullanmalıyım ?