Ekran kırıldığı için kullanmadığım mp4'ü satıyorum.
ürünün özelliklerini buradan
http://www.netsiparis.com/detay/1632...2GB-MP3-PLAYER
bakabilirsiniz.
ürünün faturası yok ama bozulduğu taktirde bana yollarsanız tamir ettirip yollarım kargo ücreti dışında ücret ödemezsiniz.nasıl dersenizde goldmaster servisinde tanıdığım var.
+ ürünü 50 tl vericem kutusu falan herşeyi mevcut ,transfer kablosu kullanma klavuzu dahil
http://www.sanalarsiv.net/goldmaster/1.JPG http://www.sanalarsiv.net/goldmaster/2.JPG http://www.sanalarsiv.net/goldmaster/3.JPG http://www.sanalarsiv.net/goldmaster/4.JPG http://www.sanalarsiv.net/goldmaster/5.JPG
fotoğraflara yukardaki linklerden bakabilirsiniz.
iletişim için özel msj atabilirsiniz
ödeme halkbank eft,havale,misli olabilir.