Normalde bu konuya yazmıyacaktımda, arkadaşın yanlış bilgisini düzeltmek birde bir arkadaşı uyarmak için yazıyorum.
Yok arkadaşım cinler insanlar içinde yaşayabilirler yanı sıra insan dokununcada ölme diye birşey kesin ve kesin yoktur.
[I]Sende şizofrenimisin nesin. Madem İslami bilgin çok iyi edebinle dur o zaman böyle dalga geçer gibi konuşma milletle. Ki hiç sanmıyorum İslami bilginin iyi olduğuna bana göre İslam hakkında hiç birşey bilmiyorsun. Sen hangi din adamını gördün " benim islami bilgim iyidir, hayatın kadar bilmişliğim " var diyen. Herkesin bilgisi kendine.
Ayrıca sallama sallama şeyler söyleme, ben 2,5 yıldır varlıklar ile aktif olarak ilgiliyim. Burda gelip yok cinler insanlara dokunamaz, yok ışıkları söndüremez yok şöyle yapamaz deme.[/I]
İyimisin Sen ??? Kiminle Dalga Geçmişim

Söylediğim Herşey Kuran-ı Kerim'e, Hadislere, Sünnetlere, Asr-ı Saadet Dönemine Dayalıdır....
Suizan; Bir Kimsenin Kötü İş Yaptığını Zannetmektir... Eğer Bilgin Olmadan Konuşursan İtfiraya Gider..
Sen 2,5 Yıldır Cinlerle İlgilenmeye Devam Et... Bende 3-4 Yılı Geçkin Zamandır Siyer, Kelam, Hadis, Tefsir, Kuran-ı Kerim Öğreniriyorum... Bunuda Gururla Söylerim Arkadaşım... ALLAH Yardımcın Olsun...
............
Buarada Haydarpaşa Garınıda Cinler Yakmış Olmasın ???