Yolladığım gönderileri ilk etapta görüyorum bir süre sonra sayfaya baktığımda yine eski gönderiler var, uyarı geliyor yorum yapıldı vesayre onlarda düşmüyor sayfaya. Cache sorununa benziyor herkes yaşıyor mu bunu?