Merhaba arkadaşlar skype ile Türkiyeyi aramak istiyorum bunu kullanan arkadaşlar varsa beni bilgilendirirse çok sevinirim.
kullandığın kadar öde diye bir tarifesi var 10€ ödüyorsun. hangi tarife daha avantajlı olur kontör mü kullandığın kadar ödemi ? Cep telefonu ve Sabit hatları arıyacağım.