Merhaba arkadaşlar skype ile Türkiyeyi aramak istiyorum bunu kullanan arkadaşlar varsa beni bilgilendirirse çok sevinirim.
kullandığın kadar öde diye bir tarifesi var 10 ödüyorsun. hangi tarife daha avantajlı olur kontör mü kullandığın kadar ödemi ? Cep telefonu ve Sabit hatları arıyacağım.