Arkadaşlar az önce birisi sayfamda admin olmak istedi. Ben ilk başta şüphelendim çalarmı acaba diye. Hatta kendine de dedim yok abi olmaz öyle birşey dedi. Memleketi de çok yakın ben Mersindeyim o Adanada. Hemşeri sayılırız falan dedi bende admin yaptım. 5 dakka sonra beni yöneticilikten sildi ve engelledi. Sayfamı nasıl geri alabilirim. Yada ne yapabilirim yardım lütfen...