Abicim tamm anladım senin dediginide ancak arkadasın demek istedigi bu deil diyorum

yanlıs anlama sadece konunun acıklık kazanması icin..
Arkadas siteye ornegin siteismi.com dan giris hic bir şekilde yapılmıcak sadece googleden gelenler siteye giris yapabilcek. Senin dedigin gibi olsa saldırıyla hic bir alakası olmaz yine saldırı yapılır saldırıya önlem almak icin. R10 da böyle suan öylemi bilmiyorum ama saldırılar arttımı
www.r10.net yazıp giris yapamıyoruz ya googleden giris yapıyoruz yada www olmadan r10.net yazıp giriyoruz.
Senin dedigin gibi htaccess dosyası ile ilgili ..
7
.htaccess ile ilgili olduğunu biliyorum.Ben diğer bir şekilde Google'den nasıl gelindiğini anlatmaya çalıştım.,
Neyse inşAllah bulursun arkadaşım