Yapacağın etki kısa süreli olacaktır.Hem etki yapayım derken kendinden ödün de vermiş olabilirsin.Hiç birşey yapma.Kendin ol normal hayatını yaşa.Boya ateş tişört....vs hiç uygun şeyler değil.Gereksiz ve abartılı.Ama gençlik işte..Ahhhh..Ahhhh