Konu
İmagede Sorun Yasıyorum neden arkadaşlar?:( Bı Bakarmısın cssci arkadaşlar
30-11-2010, 22:43:16
#2
windturks
arkadaşım linkstyle diye çağırırken alt dizinde olursa resimleri göremeyebilirsin düzenle derim