ben almasamda müşteri yönlendiriyorum umarım sorun çıkmaz. adamlara mahcup olmam.
Müşterilerimizin memnuniyeti bizim için en üst seviyededir.
Arkadaşlar bir çok pm atıyorsunuz ilginize teşekkür ederiz.
Bu kampanyamız sona ermiştir. Konu içerisinde belirtildi bir kaç defa