nesoist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biri profil link mi dedi benden alıp fada görmeyen bir kişi bile görmedim 4 milyon üzeri link sattım toplamda . ama bazı müşteriler var ki ortaya çıkan sonucu sahipleniyor "bunu ben başardım" diyorlar . yani bize sen yaptın diyen sayısı çok çok az .
Site sandbox filtre bomb vs. girdiği zaman ben soktum diyormusun? hayır demiyorsun sonuçta site senin güncellersen iyi yere gelirsin güncellemezsen gelmezsin falan filan tarzında bir sürü edebiyat yapılıyor ee doğal olarakta adamın sayesinde oluyor ilerleme yada gerileme senin sayende değil.

Oyumu kullandım, satanlar yazmasın satın alıp kullananlar yazsın o zaman daha sağlıklı sonuçlar çıkar kimse malım kötü demez, lafım üstüne alınan herkese.