Böyle şeylere inanmak akıl karı değil arkadaş.
Yok zaten inanılacak bi durum doğru düzgün yok ortada. Diplomatların düşünceleri diyebiliriz çoğu için. Sanırım 7000 görüş var bu şekilde Türkiye hakkında buradakinler özenle seçilmişleri olması lazım
Sonuç olarak aklını kullanabilen herkes bir parti bir ülke için bişeyler düşünebilmekte. Bizim siyasiler bir başka ülke ve diplomatı hakkında bişeyler düşünmüyor mu illaki düşünüyor. Budur yani fazla kasmasın bazı kesim kendisini.