Arkadaşlar şu an pratiklik açısından bunu yapmam gerekiyor. Klavyemdeki "C" tuşuna bastiğimda "P" olarak Yazmasını istiyorum. Bunu değiştirmem mümkün müdür ? Mümkünse nasil yapabilirim