Hiç inanasım gelmiyor ya.
Amerika bu. Kendi binalarını yıkar, binlerce vatandaşını öldürür ki; ırak'a savaş açmak için..
Bu wikileaks de ABD 'nin bir oyunu gibi geldi bana