Konu
Baba oldum
29-11-2010, 04:59:08
#158
selimkajmer
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Maşaallah çok şekermiş
rabbim nazalardan korusun.
Huzurlu,mutlu,sağlıklı, güzelliklerle dolu bir ömür nasip eylesin.
Allah analı babalı büyütsün.