Hocam bir hafta sonraki dizinin etiketini girmemizin sebebi google da 1. ilk olarak indexlenmek içinmidir ?
41.bölümün açıklamsını, videolarını eklerken, 42. bölümünde açıklamasını ve etiketlerini girmemiz mi gerekiyor yoksa sadece 42.bölümün etiketini 41. bölüme girmek yeterli oluyormu ? Anlatmak istediğim 42. bölümü ekledikten sonra yanında 43.bölümüde eklemek. Anlatabilmişimdir inşallah.