Veritrabanı erişim bilgileri ile ilgili bir sorun var. Göç işlemini aynen, hiç bir adım atlamadan ve 1.5.x son sürümü 1.0.15 ile aynı dizinde değil bir alt dizinde açarak, yeni bir veritabanı oluşturarak yaparsanız sorun yaşamazsınız. Kısaca o anlatımı tam olarak gerçekleştirmelisiniz.