ulass1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Msn den 5 kişiyi üye yaptım denemek için 1 tane bile saymadı.. + PM ye niye cevap vermedınız ?
Neyi nasıl denediniz bilemeyiz. Pmden destek istemenizde pek sağlıklı olmamış iletişim mailini kullanabilirdiniz hızlı bir sonuç için. Gönderdiğiniz özel mesajı geç gördüm çünkü.