Radore' nin Abuse mailine haklı gerekçeler ile mail gönderiyorsam ve yanıt alamıyorsam,
Müşterisinin isteği üzerine, sadece o sunucudan değil tüm networkten banlanıyorsam,
Sunucu teklifi için gönderdiğim maillere hemen cevap verilmesine rağmen buna Spam Mail konulu maillerime cevap alamıyorsam,
Evet bunlar profesyonel değildir.
Hem Rh nin hem de Kubilay beyin özel mailine mail gönderiyorum ama mailim geri dönüyor. Neden müşterisini şikayet ettim çünkü, spam gönderiyor dedim.
Bu arada neyi ısıtıp ısıtıp sunmuşum ben Engin abi?
Etik nedir, ne değildir, onu da çok iyi biliyorum.
bir müşterimizin sitesinden içerik çekiliyordu ve biz de onun istediği ipleri networkten bloke ettik.
konuya şu gözle bakalım:
1- datacenter, müşterisinden gelen bloke talebini yerine getirdi
2- bloke edilen şahıs, blokenin kaldırılmasını istedi
3- datacenter, müşterisinin tarafını tuttu ve bu talebi geri çevirdi.
tümevarım metodunu burda kullanmayalım. 1-2 örnek yüzünden yapılan onca yatırımı da boş geçmeyelim.
spam şikayetinizi spamcop ve ulakbim e yapsaydınız, konuyu daha hızlı çözümlettirebilirdiniz. öyle şeyler geliyor ki, şaşarsın