Radore' nin Abuse mailine haklı gerekçeler ile mail gönderiyorsam ve yanıt alamıyorsam,

Müşterisinin isteği üzerine, sadece o sunucudan değil tüm networkten banlanıyorsam,

Sunucu teklifi için gönderdiğim maillere hemen cevap verilmesine rağmen buna Spam Mail konulu maillerime cevap alamıyorsam,

Evet bunlar profesyonel değildir.

Hem Rh nin hem de Kubilay beyin özel mailine mail gönderiyorum ama mailim geri dönüyor. Neden müşterisini şikayet ettim çünkü, spam gönderiyor dedim.

Bu arada neyi ısıtıp ısıtıp sunmuşum ben Engin abi?

Etik nedir, ne değildir, onu da çok iyi biliyorum.