Bu ortaklığı kullananlar kullanmasın arkadaslar, ücretsız uyelıklerı saymıyor, PM atıyorum neden saymıyorsunuz diye ona bile cevap vermıyor, ödeme gününde paranızıda alamazsınız dikkat edin.. Yolladıgım 2 gold üye ve 50 tane ücretsız üyede Enver'e hediyem olsun, güle güle kullansın..