Şimdiye kadar emniyet şeridinden giden 10 ambulans gördüysem en sol şeritten giden 10 bin ambulans gördüm. Herkes kafasına göre takılıyor.
bende 100 ambülanstan birini bile görmedim emniyet şeridinde. çünkü hepsi şehiriçinde ve emniyet şeridi yok. acil bir durumda hangi aptal insan emniyet şeridini kullanmaz? ayrıca bir ambulansın trafikte olması acelesi olduğunu göstermez.