Konu
Sebepsiz Yere Emniyet Şeridinden Gidenler :@
25-11-2010, 18:55:04
#2
EscapeLord
Şimdiye kadar emniyet şeridinden giden 10 ambulans gördüysem en sol şeritten giden 10 bin ambulans gördüm. Herkes kafasına göre takılıyor.