Otabanda gidiyorum trafik sıkışık kendini akıllı sanan gerizekalı insanlar emniyet şeridinden basıp geçiyorlar.O şerit amacı ne acil işlerde ambulans,itfaiye,hastalık(şahsi araçta),polis vs. kişilerin.Sırf erken gitmek için o şeritten gidenlere Allah akır fikir versin diyorum.Bugün haberlerde gördüm kaza olmuş.Trafik kitli ambulans emniyet şeridinden gelmeye çalışıyor fakat orası kapalı ve gelemiyor.O şeritte de trafik var.