Taner ile bir çok proje'de birlikde çalışdık ,gerek kişiliği gerekse işine duyduğu saygıyla parmak ısırtıcak kişiliklerden birisi ,r10'da kefil olabileceğim çok ender insanlar'dan birisi ,başarıları'nın devamını diliyorum ,hayırlı işler.
teşekkürler değerli yorumun için Özgür.
İş alımı açıktır