Francais olarak Burger King açman mümkün. Bunun için TAB GIDA'ya yanılmıyorsam aylık isim hakkı parası ödersin. Geri kalan para da senindir. Ürünler zaten sana çok uygun fiyatlardan geliyor. Tabi bir de çalıştırcağın personel ücretleri ve sigortaları vs.
Ayrıca açmak için çok sermayan olması gerek. 1,5 - 2 milyon lira desem abartmış olmam belkide. Çünkü kullanacağın her ürün Amerika Birleşik Devletleri'nden gelecek. Bir örnek vermek gerekirse, Burger King'de dondurma yediğimiz makinanın fiyatı 75,000$
Bilgilerim az çok doğru. Yine de iyi bir araştırma yapmanda fayda var.